Commercieel medewerkers binnendienst

/, Betapress/Commercieel medewerkers binnendienst

   

 

Voor onze bedrijven Audax Logistiek en Betapress zijn wij op zoek naar meerdere:

COMMERCIEEL MEDEWERKERS BINNENDIENST

(fulltime en parttime, tijdelijk en vast)

Vanwege uitbreiding van de commerciële teams en vervanging tijdens zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s. Zowel fulltime als parttime en zowel tijdelijk als vast.

Je gaat deel uitmaken van 1 van onze commerciële teams. Dit kan zijn binnen het team van Audax Logistiek of het team van Betapress.

Wat ga je doen?

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

 Functiegroep 1: nadruk op klantcontact:

  • Het onderhouden van klantcontact, per mail, telefoon en online. Dit kan bestaan uit het informeren van klanten (over assortiment, producten, prijzen, acties, etc), maar ook het oplossen van logistieke vraagstukken en klachten.
  • In deze functiegroep richt je je voornamelijk op het binnenkomend klantcontact en de daarbij horende administratieve handelingen en logistieke taken. Je bent de schakel tussen probleem en oplossing.

Functiegroep 2: nadruk op commercieel-administratieve ondersteuning:

  • Het ondersteunen van de accountmanagers en de Business Unit Manager. Dit bestaat oa uit het maken van commerciële presentaties en rapportages, het voorbereiden en opvolgen van accountgesprekken, het beheren van klantgegevens en -data en het analyseren van markt-en accountinformatie en het vertalen daarvan naar klantrapportages en omzetkansen.
  • Daarnaast zorg je er voor dat alle administratieve processen tbv de Business Unit Manager en de Accountmanagers goed worden uitgevoerd;
  • In deze functiegroep richt je je voornamelijk op het proactief administratief ontzorgen van de accountmanagers en de Business Unit Manager.

 Wat zoeken wij?

Als jij:

  • Een afgeronde MBO4 opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting, en minimaal 3 jaar relevante ervaring hebt;
  • (HBO-starters met commerciële affiniteit worden ook uitgenodigd om te reageren);
  • Goed prioriteiten kunt stellen en hoofd-en bijzaken kunt scheiden;
  • Communicatief sterk, servicegericht, stressbestendig, accuraat, daadkrachtig en commercieel bent;
  • (als je daarnaast ook nog gezellig bent en een prettige collega vinden we dat ook fijn);
  • Over goede computervaardigheden beschikt (Office pakket);
  • De Nederlandse taal uitstekend beheerst;
  • (Engels en/of Duits is een pre);

Dan zou je wel eens prima bij ons kunnen passen en komen wij graag met je in contact.

 Interesse?

Fijn dat je geïnteresseerd bent, we zien je sollicitatie graag tegemoet!

Je mag deze sturen naar Renate Wouterse, HR Advisor, via solliciteren@audaxlogistiek.nl.

Omdat we meerdere nieuwe collega’s zoeken, vinden we het belangrijk dat je in je motivatie en CV duidelijk aangeeft:

  • Welke verantwoordelijkheden en werkzaamheden je in je meest relevante voorgaande functie hebt uitgevoerd;
  • Waar jij écht goed in bent;
  • Of je hart sneller gaat kloppen van de werkzaamheden in functiegroep 1 of functiegroep 2;
  • Of je ervaring hebt met een CRM-systeem en welk systeem dit is;
  • Wat je beschikbaarheid is (fulltime/parttime en voor hoeveel uur per week);
2019-02-08T08:58:53+00:00vrijdag, 8 februari, 2019|